SMARTPHONEshop.cz používá k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií, analýze návštěvnosti a celkově k neustálému zlepšování služeb tzv. soubory cookie. Pokračováním v prohlížení těchto stránek vyjadřujete svůj souhlas s tím, jak tyto soubory používáme. Zobrazit podrobnosti 
Rozumím

POJIŠTĚNÍ A PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA

V ČEM SPOČÍVÁ SLUŽBA POJIŠTĚNÍ MOBILNÍHO TELEFONU?

Pojištění mobilního telefonu se vztahuje na jeho neúmyslné poškození, odcizení a zneužití v případě odcizení. Zákazník si toto pojištění může sjednat při koupi výrobku přímo u prodejce. Pojištění mobilního telefonu lze sjednat na 12 nebo 24 měsíců ve variantě pojištění STANDARD nebo TOP. V případě pojistné události má zákazník nárok na opravu přístroje v servisu či nový výrobek.

MÁTE STRACH, ŽE SE VAŠEMU ZAŘÍZENÍ NĚCO STANE? S POJIŠTĚNÍM JEJ MÍT NEBUDETE!

Pojištění ochrání Vaši peněženku v těžkých situacích: Výhody pojištění:
1. Telefon Vám spadne na zem a na displeji máte „pavouka“.
2. Po pádu z výšky na mobilu nereaguje dotyková vrstva.
3. Mobil Vám spadne do bazénu.
4. Při obědě někdo zvrhne skleničku s pitím a polije tak i Váš telefon.
5. Dítě Vám poničí nabíjecí konektor nebo výstup na sluchátka.
6. Telefon Vám vypadne z kapsy a poškodí se mu reproduktor nebo mikrofon.
7. Někdo Vám na ulici vytrhne telefon z ruky při tzv. loupežném přepadení.
8. Po loupeži mobilního telefonu Vám někdo cizí provolá peníze nebo prosurfuje data.
1. Ochrana Vašeho nákupu pro nenadálé situace.
2. Nejjednodušší nahlášení pojistné události Když se Vám něco stane, pojistnou událost můžete ihned nahlásit kromě tradičních metod také elektronicky – přímo na webu www.hlaseniskod.cz nebo ještě jednodušeji přes QR kód, který Vás přesměruje na předvyplněný formulář.
3. V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy poskytujeme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.
4. Nízká spoluúčast, oprava nebo nový přístroj.

CO ZAPLATÍ POJIŠŤOVNA A CO PLATÍ ZÁKAZNÍK?

Pojistné plnění je zákazníkovi hrazeno do výše časové ceny výrobku. Pojišťovna uhradí náklady na opravu výrobku (včetně náhradních součástek) a jeho doručení ze servisu zpět k zákazníkovi. V případě nového výrobku pojišťovna uhradí náklady na nový přístroj a jeho doručení zákazníkovi. Zákazník hradí náklady na dopravu poškozeného přístroje do servisu a nízkou spoluúčast při převzetí  výrobku, a to ve výši 10% z pojistného plnění.

VARIANTA TOP

Zákazník má nárok na všechny 3 druhy pojištění tak, jako ve variantě STANDARD. V případě náhodného poškození se navíc pojištění vztahuje na poškození displeje a dotykové vrstvy mobilního telefonu. Varianta TOP lze sjednat buď na 12 nebo 24 měsíců. Délka pojištění pro případ odcizení je vždy na 12 měsíců.

VARIANTA STANDARD

Náhodné poškození - může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el.částí, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Základní varianta STANDARD nekryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy. Odcizení - ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla) Zneužití mobilního telefonu - Pojišťovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty, do limitu 3 500Kč. Varianta STANDARD lze sjednat na 12 měsíců.

JAK PROBÍHÁ ŘEŠENÍ OPRAV? MÁTE DVĚ MOŽNOSTI, JAK MONDIAL KONTAKTOVAT

1. ONLINE

QR kód - na pojistné smlouvě / Web - www.hlaseniskod.cz

Stačí, aby zákazník načetl QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky bude přesměrováni na webové stránky pro nahlášení pojistné události. Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového  formuláře. Pokud nemá na svém telefonu QR čtečku, může zákazník nahlásit pojistnou událost sám přes web. Po odeslání hlášenky bude zákazník o dalších krocích informován emailem. Do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka domluví se se s ním na způsobu a termínu opravy.

2. TELEFONICKY

+ 420 283 002 868

Zákazník si připraví číslo smlouvy a zavolá na uvedené číslo. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

CO KDYŽ ZAŘÍZENÍ NEJDE OPRAVIT NEBO JE OPRAVA NERENTABILNÍ?

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy poskytujeme zákazníkovi nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na vaši adresu.


Pojištění poskytuje společnost AGA International SA